sâmbătă, 24 martie 2012

Imi este dor....

Îmi  tare este dor  
de locul unde m-am născut  
de casa dintre pomi-n floare,
cât timp d-atuncea a trecut,
câmpul plin de lăcrămioare
și mirosul acela plăcut
de cozonaci rumeni  la culoare,
mi-e dor de locul und-am crescut....
 
Cărarea  care ducea la lac  
și mă-mbia cu miros de toporași,.  
 primăvara  câmpul prindea culoare
 și  desena  zarea  cu  nori  uriași ,
 iar dealul  de-mbrăca în racoare
 în fiecare dimineață   aceeași...
 
 Astăzi  nimic nu mai este la fel  
 pământul nu mă mai cunoaște,
 sunt un străin  uitat printre vise
 pe care timpul  îl gonește,
 nici trandafirii nu mă mai știu
 nimeni nu mă mai iubește...
 
 Sunt un venetic  pe câmpuri străine
  ș-un străin acolo  unde m-am născut
  pierdut printre gânduri   anume,  
 uitat de cei  cu care am crescut
  în zadar chem amintiri , timpuri trecute  
 rămân străin  unde m-am născut
 și mor  venetic printre vise pierdute....
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu